Thursday 15 March 2018

Saya Perlukan Dua Ahli Baru

Assalamualaikum,

Lately, banyak betul order masuk.
Alhamdulillah...
Permintaan melebihi stok sedia ada.
Dan...
Saya perlukan ahli-ahli baru supaya saya boleh letakkan sales tersebut untuk saya dapat lebih komisen.

Kenapa macam tu?
Sebab syarat untuk dapat komisen Tupperware cuma perlu ada RM500 jualan peribadi sebulan untuk layak komisen.
Seterusnya,
Mesti ada sekurang-kurangnya dua orang ahli. Tapi ahli dibawah saya dah ramai.. cuma saya rasa, rugi kalau saya sentiasa letak sales tu atas keahlian mereka.

Eh! Kenapa rugi pulak?
Sebab, kalau saya dapat ahli baru, saya boleh bantu mereka buat personal sales tersebut supaya mereka juga dapat merasa komisen dari Tupperware.


Syarat untuk seorang ahli baru atau nama rasminya Tupperware Consultant nak dapat komisen ialah:
1. Mesti ada personal sales RM500 dan...
2. Ada sekurangnya dua orang ahli dibawah mereka.

Bayangkan, jika anda yang baru daftar dengan pakej keahlian biasa RM78, anda sudah tak perlu bersusah payah lagi untuk ber'kungfu' untuk dapatkan personal sales sebanyak RM500 itu. Sebaliknya, anda cuma perlu cari dua orang ahli baru dan buat sahaja jualan atas nama mereka.

UNTUNG BUKAN?

Anda mahu rebut peluang ini?
Hubungi saya, 013 973 3779 (En.Mukmin)


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^