Monday 5 February 2018

Melabur Dalam Bisnes

Assalamualaikum,
saya tawarkan peluang kepada 5 orang yang nak melabur dalam biz tupperware saya.

Saya dapat inspirasi cara ni masa pinjam duit ahlong masa saya susah dulu. Dulu saya pinjam ahlong RM700, dalam sebulan saya kena bayar balik RM1000.

Selesai aje bayaran, saya terfikir "Alangkah baiknya kalau duit ni kawan saya sendiri yang dapat."
Tetapi memandangkan masa saya susah tu semua kawan lari, jadi saya pinjam duit ahlong je. ALHAMDULILLAH... dipermudahkan urusan saya.
Si ahlong tu pulak tak jemu call saya untuk 'laburkan' modal untuk bisnes saya.

Untuk offer ni, saya buka kepada 5 ORANG SAHAJA TAU!

Seorang RM100, dapat balik RM150 dalam tempoh sebulan(RM50/10hari)

Jika berminat,
PM/wasap 0139733779 - En.Mukmin


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^