Monday 7 August 2017

Cara Nak Daftar Ahli Tupperware Online

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Saya sedia membantu from zero to hero !! Call / whats app : 013-9733779 (Yoshi) www.jomtapauweh.blogspot.my

+++++++++++++++++++++
Peluang Untuk Buat Business !!
+++++++++++++++++++++
✅ Konsep business adalah membina rangkaian
✅ Rekemen kawan join ahli dan dapat diskaun 25%
✅ Komisen dalam account setiap bulan 3%-8%
✅ Recognition reward anda yang capai cabaran
✅ Promosi secara online dan kongsi tips dalam team
✅ Latihan dan tunjuk ajar melalui whats app
✅ Daftar dengan Team Power yang telah melahirkan ramai yang berjaya !!
.
.
๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ
Yoshi@Mukmin
Leader TEAM POWER Kedah
Wasap ๐Ÿ”Š 013 973 3779
๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ๐Ÿ”บ
1⃣ Saya menyediakan penerangan secara online mengenai Tupperware Brands Marketing Plan
2⃣ Anda juga dapat membuat pendaftaran secara online melalui 013 973 3779
Atau boleh isi borang dibawah
Dengan rasa bangganya, saya melancarkan << PENDAFTARAN KEAHLIAN TUPPERWARE SECARA ONLINE>>
.
Boleh click link ini ---> http://tinyurl.com/daftarahlitupperware
Terima kasih..




Ini lokasi saya yang terbaru๐Ÿš‡.. Siapa yang berhampiran boleh text saya ya..
Starter Kit RM78 sahaja... Tidak termasuk pos...

NAK DUIT POKET?
----------------------------
Duit gaji dah habis? Poket dah kering?
duit nak pakai plak.. banyak oooo
.
apa kata, jadi agen tupperware saya..
berbaloi tau... Tupperware Malaysia bagi komisen tip top..
.
isi borang ini.. dan anda terus boleh jadi agen jualan saya.. saya ajar macam mana nak jual.. suke tak?..
.
ok sekarang.. --> sila isi.. --> click sahaja pada borang dibawah..

CARA DAFTAR AHLI TUPPERWARE

Pilih Pakej Keahlian Tupperware  :
1. Starter kit ~ RM78
2. Treasure box ~ RM319
3. Rice smart ~ RM309
4. Water filter ~ RM2100
Maklumat yang diperlukan untuk pendaftaran Tupperware :
Nama (mengikut IC)
No IC
Alamat
No Tel
Email
Pekerjaan
Gambar IC (depan belakang)
Bagi tujuan auto debit komisen Tupperware :
Nama Bank
No Akaun Bank
Cawangan Bank
Buat pembayaran pendaftaran di :
✔️Nama : KHAIRUL MUKMIN BIN SAHRIN
✔️Maybank : 1561 6913 6453
✔️Cimb Bank : 7034 8552 67
----> ISI BORANG MUDAH DI SINI ---> http://tinyurl.com/daftarahlitupperware

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^