Wednesday 24 June 2015

Cara Menjalankan Bisnes Tupperware Online

jual tupperware malaysia murah | tupperware malaysia catalogue | tupperware malaysia branch | tupperware malaysia promotion 
Atas nama Tuan Semesta Alam yang Maha Pengasih dan Penyayang...
Bismillahirrahmanirrahim...

Ramai yang tanya saya macam mana caranya nak buat bisnes ni secara part-time dan macam nak mula?
Sebelum tu saya share no.fon saya... 0139733779

Ok kita mula... (^_^)

1. Daftar Ahli
Boleh minta dengan saya borang daftar ahli atau direct je daftar kat link ni >>DAFTAR<<
Isi borang daftar ahli. Jangan Lupa sertakan SALINAN KAD PENGENALAN
Kalau nak merasa dapat komisen. Daftar satu geng!
Daftar satu geng sekurang-kurangnya 3 sekawan. (Anda+2 Orang Kawan) Boleh la terus merasa komisen...
Lebih ramai yang daftar bersama, lebih banyak komisen.
 Cara paling cepat nak dapat... melalui PARTY TUPPERWARE!
Treasure Box adalah pilihan terbaik!
 baca lagi...


lepas dah daftar... anda kena tahu cara buka biznet dan monitor sales anda

2. Tahu Tentang Biznet
alamatnya: twbiznet.com.my
bila anda mula2 daftar, username dan password adalah sama. Tapi sesiapa yang daftar dengan saya, biasanya saya dah uruskan setup yang awal-awal tu, jadi username dan password saya akan sediakan supaya bila anda buka, tak perlu nak edit sana-sini...




3. Tahu Marketing Plan
Nak ATUR STRATEGI kenalah tahu dulu pelan pemasaran. Barulah tak rugi...


Plan biz tupperware ni basic dia simple je. Tak ada konsep goyang kaki. Kena ada kerjasama dan sama-sama bekerja. Upline dan downline... Bisnes anda adalah BISNES ANDA. Upline bukan faktor kejayaan anda. Untuk dapat ilmu kita kena cari mentor. Belum tentu upline tu mentor yang bagus. TAPI bersyukurlah kerana dia sudi jemput anda join the business.

Pasal marketting plan ni agak panjang. Tapi ringkas... harap anda boleh faham rajah tu. Kalau tak faham... boleh call/tanya saya 0139733779

4. Tahu Cara Baca Katalog
Biasa cuba ada orang tersilap baca katalog. Akibatnya berlaku salah faham dan silap bagi harga kat customer. Lebih teruk, 'ter'promote barang yang tak boleh dapat dengan pembelian bersama.
Ejen dropship /ahli dapat diskaun 25% dari harga katalog ya... Cuma, ejen dropship smemang tak dapatlah gift atau special reward apa-apa sebab tak berdaftar. Segala risiko tanggung sendiri. Yang ahli berdaftar. Urusan tukar barang atau apa-apa mudah sebab boleh direct dengan stokis.

5. Tahu Mana Nak Pasarkan
Saya ada lebih dari 300 group facebook yang saya join. Cuma ada group tertentu saja yang saya pilih untuk iklankan secara lebih kerap. Pastikan bila anda buat iklan jangan sampai jadi scam dan paling penting... JANGAN TIPU atau sorok-sorok info penting.
Tips saya;
1. Guna permainan warna.
2. Ayat paling ringkas dan mudah difahami.
3. Mesra pelanggan.
4. Iklan pada waktu yang sesuai (nak tahu? whatsapp saya 0139733779)

Banyak juga platform lain yang anda boleh dapatkan sale atau recruit. Ada Twitter, Instagram, Youtube dan macam-macam lagi...

Jika berminat nak belajar semua tips ni. Jom DAFTAR dengan saya... whatsapp atau call saya 0139733779.
Jika anda DEKAT SUNGAI PETANI... BOLEH JUMPA SAYA  (>_^)b


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih! ^_^